mars 23, 2010

Kändis? / Celebrity?

Idag har jag haft besök av vår lokala tidning som intervjuat mig angående mitt quiltintresse - jätteroligt! Vet inte riktigt när artikeln kommer i tidningen men de skulle maila mig. Jag ser verkligen fram emot att få se och läsa artikeln det är ju inte varje dag man är "kändis".

Apropå nåt helt annat så kom denna skönhet idag - min nya kakburk!


Today our local newspaper came to visit and learn more about my quilthobby - so much fun! I don't know when the artical will be in the paper yet but the reporter promised to mail me. I'm so looking forward to see and read the artical it's not everyday you are "a celebrity".

This beauty also came today - my new cookie-jar!

//Cici





1 kommentar:

  1. Lokala tidning, jag hoppas att det är Norran du menar !? Annars blir det ju svårläst ; 0 ))
    Kram Eva

    SvaraRadera